loading...
مبلمان اداری |میز اداری |صندلی اداری|ست اداری
فرامین بازدید : 31 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

 

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی همگی ما برای خرید ملزومات حتما بودجه ای را در نظر می گیریم، این بودجه که با توجه به دارایی هامان تعیین می گردد می تواند مسیر خرید را برای ما میسر سازد. خرید مبل اداری ارزان برای دکوراسیون دفاتر نیز از جمله دغدغه هایی است که با آن رو به هستیم.

میز مدیریت اداریتاثیر مبل اداری ارزان در راندمان کاری پرسنل

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که به هنگام ورود به یک سازمان از کلافگی و خستگی پرسنل آن اداره حس بدی پیدا کرده اید. در این میان سوالات زیادی ذهن شما را درگیر می کند که چه عواملی باعث شده که آنها به این حد از خستگی رسیده باشند. بدون شک عوامل زیادی از قبیل میزان حقوق، اخلاق مدیریت و یا مبلمان اداری مورد استفاده به ذهنتان خطور کرده که هر کدام به نحوی می تواند در این امر تاثیرگذار باشد. 

خانه ی خود را فرض کنید، اگر حس ناخوشایندی به هنگام نشستن بر روی مبل خانه به شما دست دهد به سرعت به فکر تعویض آن خواهید افتاد. در مقابل نیز در یک محیط اداری تاثیر مبل اداری ارزان بر راندمان کاری پرسنل را نمی توان نادیده گرفت. اگر همین حس ناخوشایند را در محل کار خود داشته باشید نمی توانید به راحتی مبل اداری را تعویض و یا کنار بگذارید و شما مجبور به استفاده از آن طی سالها خواهید بود.

استفاده از مبل اداری ارزان که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نباشد به مرور زمان پرسنل را خسته و دردهایی مثل چشم درد، کمر درد، پا دردو... را برای آنها ایجاد کرده، که باعث می شود آنها همانند گذشته نتوانند به فعالیت های خود بپردازند. در نتیجه راندمان کار افت کرده و بهره وری و رضایت شغلی کاهش شدیدی پیدا خواهد کرد. لذا برای اینکه از چنین مشکلاتی خود را دور نگاه دارید در انتخاب مبلمان اداری دقت و حوصله زیادی به خرج داده و تاثیر مبل اداری ازران در راندمان کاری پرسنل را فراموش نکنید.

اهمیت وجود ویژگی ارگونومیکی در مبل اداری ارزان 

اگر به دنبال خرید مبل اداری ارزان هستید بهتر است قبل از هر اقدامی به اهمیت وجود ویژگی ارگونومیکی در مبل اداری ارزان پی ببرید چرا که مبلمان اداری بدون وجود این ماهیت ارزش چندانی برای خرید نخواهد داشت. مبلمان اداری ارگونومیکی مبلمانی هستند که مطابق با اصول استاندارد و طبق محاسبات دقیق و اطلاعات علمی و همچنین متناسب با فیزیک بدن انسان طراحی و تولید می گردند. در نتیجه استفاده از آن در محیط اداری علاوه بر بالا بردن میزان بهره وری، ضامن سلامتی شما و کارمندانتان خواهد بود.

هنگامی که از میز و صندلی ارگونومیک استفاده می کنید بدن شما در وضعیتی هماهنگ با آن قرار می گیرد که به دلیل استاندارد بودن میز و صندلی، وضعیت بدن شما در بهترین حالت ممکن خود می باشد. بنابراین از تکیه زدن بر صندلی و نشستن بر پشت میز دیگر احساس ناراحتی نخواهید داشت و سلامتی شما به میزان زیادی حفظ خواهد شد. هنگام انتخاب مبل اداری سعی کنید صندلی را انتخاب کنید که بتوانید پاهای خود را بر روی زمین بگذارید، زانوها در حالت ۹۰ درجه و قوس کمرتان به وسیله پشتی صندلی به طور کامل پر شود و هنگامی که در حال نوشتن ویا صحبت کردن با تلفن هستید، پشتی سر به خوبی از گردن و سرتان پشتیبانی کند.

 

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86

 

 

فرامین بازدید : 23 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

انواع مبل اداری که شامل کتابخانه اداری، میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری، کمد، کردنزا و... می باشد. امروزه مشتریان بر اساس بودجه، فضا و احتیاجات خود اقدام به خرید نموده و محیط اداری خود را به وسیله این اقلام زیبا می سازند. شرکت ها با توجه به نیاز خود و همچنین گسترش فعالیت ها می توانند تعداد مبل اداری را افزایش و یا کاهش دهند.

تولیدکنندگان در ساخت انواع مبل اداری از سلایق و طرح های مختلفی بهره می برند تا بدین وسیله پاسخگوی انواع سلایق مشتریان باشند. مبل های اداری از لحاظ سبک و دیزاین با یکدیگر متفاوت هستند همانطور که زندگی شخصی همه ما در طول زمان دستخوش تغییرات شگرفی می شود و سلیقه ها در طول زمان از سویی به سوی دیگر تغییر می کند، طراحی و ساخت انواع ملزومات اداری نیز شاهد رشد و تغییرات روزمره خواهد بود.

میز کارشناسی اداریفضا در انتخاب انواع مبل اداری

اصولا همه ما قبل از انتخاب و خرید لوازم حتما فضای مورد نظر خود را به دقت بررسی می کنیم تا پس از خرید دچار کمبود جا نشویم. فضا در انتخاب انواع مبل اداری نیز نقش بسیار پر رنگی را دارد. به طور مثال اگر فضای کاری شما به علت استفاده از پارتیشن های اداری، کتابخانه های اداری و حتی میز کانتر که برای فضای منشی در نظر گرفته می شود، پر شده باشد فضای آنچنان بزرگی را برای انتخاب هر وسیله ای نخواهید داشت.

بنابراین انتخاب های شما محدود شده و شما مجبور هستید بر طبق فضای موجود لوازم خود را خریداری کنید. قبل از اقدام به خرید حتما اتاق خود را اندازه گیری کنید، به هنگام اندازه گیری حتما وسایل جانبی از قبیل کامپیوتر، فایل، کتاب ها و یا پروند ها را در نظر بگیرید چرا که محدودیت فضا ممکن است شما را مجبور به خرید مبل اداری سفارشی کند.

اگر آرامش و راحتی مهمانان شما در جلسات نیز برایتان مهم است، فضایی را برای مبل و نیم ست اداری در نظر بگیرید. برای کسب دانش بیشتر در مورد فضا در انتخاب انواع مبل اداری علاوه بر خواندن مقاله ها می توانید از افراد حاذق در این زمینه کمک بگیرید.

نکات جزئی در چیدمان انواع مبل اداری در اتاق مدیریت

در بررسی اصول دکوراسیون در اتاق های مختلف، نکات جزئی در چیدمان انواع مبل اداری در اتاق مدیریت وجود دارد که بهتر است آنها را مطالعه کنید. همانطور که گفته شد در اتاق مدیریت بهتر است که از نور طبیعی روز استفاده کنید. برای پوشش پنجره ها می توانید بر اساس سبک بکار گرفته در مبل اداری، از پرده های هم خوان با آن بهره ببرید. مثلا پرده های کرکره ای می تواند انتخاب مناسبی باشد اما به این شرط که در زمان بسته بودن از ظاهر دلربایی برخوردار باشد.

وجود گل و گیاه از قدیم تا به امروز در هر مکانی حسی از شادابی و زنده بودن را القا کرده است. پس برای بهبود عملکرد پرسنل خود از گیاهان بهره ببرید. کم شدن فشار استرس و کار از مزایای استفاده از گیاهان در محیط اداری است. چند عدد گل بر روی میز کار می تواند به راحتی برای شما روحیه بخش باشد چرا که ساعات زیادی را در محیط کار صرف خواهید کرد. اصولا استفاده از گیاهانی که به نور کمتری احتیاج دارند در اتاق کار توصیه می گردد. 

منبع:

http://www.faramin.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

فرامین بازدید : 21 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر برای خرید ملزومات اداری قصد دارید در حراج مبلمان اداری شرکت کرده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنید بسیار با دقت بالاتری این امر را به اجرا درآوردید. درست است که حراج مبلمان اداری در کم کردن هزینه ها بسیار مؤثر عمل می کند اما فراموش نکنید که ممکن است به دلیل وجود نقص هایی در کار این حراج شکل گرفته باشد، پس با آگاهی کامل تری قدم بردارید.

مبل اداری

همواره قبل از هر اقدامی لازم است که خوب در مورد کاری که قصد انجام آن را دارید تحقیق کرده و اهداف خود را مشخص کنید. بنابراین قبل از شرکت در حراج مبلمان اداری باید برای خود اولویت هایی را در نظر بگیرید تا بر اساس آنها بهترین گزینه را خریداری کنید. کیفیت و ماندگاری مبلمان اداری، زیبایی و راحتی، قیمت مبلمان اداری از جمله مواردی است که باید توسط شما دارای اولویت باشد.

با توجه به بودجه ای که تعیین می کنید می توانید صدها انتخاب داشته باشید اما کیفیت و زیبایی چیزی است که شاید در هر موردی یافت نشود اینجاست که باید یکی را مهم تر از دیگری بدانید. شرکت در حراج مبلمان اداری با افراد خبره در این کار می تواند به شما کمک شایانی کند. همچنین دریافت مشاوره قبل از خرید نیز اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد که به خرید مطمئن تر شما امکان پذیر می سازد.

 

تیم طراحی فرامین با سالها تجربه در زمینه مبلمان اداری، مدل های منحصر به فردی را برای محصولات خود ارائه داده است. طراحی و حراج مبلمان اداری به طور تخصصی و با تکنولوژی روز سالهاست انجام می گیرد که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای اساسی شما عزیزان باشد. اگر به دنبال تولید کننده معتبری هستید که امر طراحی و حراج مبلمان اداری را خود به طور مستقیم در دست داشته باشد مجموعه فرامین را فراموش نکنید.

طراحی و حراج مبلمان اداری 

شرکت فرامین در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری از سابقه درخشان و طولانی برخوردار می باشد. مجموعه فرامین همواره در تلاش است تا خواست و نیاز مشتریان را برآورده کرده و رضایتمندی آنها را از الویت های  اصلی خود قرار دهد. آسایش و کیفیت بالا علاوه بر طرح های زیبا از ویژگی های محصولات فرامین به حساب می آید. مبلمان اداری که در این مجموعه طراحی و تولید می شود از تنوع زیادی برخوردار است که برای ساخت آن از مواد اولیه و یراق آلات بسیار مرغوب استفاده شده است. 

این مجموعه از جمله تولیدکنندگان معتبری است که در راستای تولید ملی فرایند تولید خود را در هر شرایطی ادامه داده و در راستای پیشبرد اهداف ملی تولیدات خود را به انجام رسانده تا محصولات مورد نظر شما عزیزان را در که در حراج مبلمان اداری به صورت اینترنتی خریداری کرده اید در اسرع وقت به دستتان برساند. 

 

منبع:

http://www.faramin.com/%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

فرامین بازدید : 23 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر شما به عنوان یک مشتری قصد خرید صندلی اداری را در حراج آن دارید پس باید به نکات مهم در حراج صندلی اداری توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله نکاتی که باید به آنها دقت کنید ویژگی هایی است که باید صندلی های منتخب شما داشته باشند تا ارزش خرید آنها ثابت شود.

راحتی اولین نکته ای است که باید بدان بیشتر توجه کرد چرا که افراد تقریبا یک چهارم از طول سال را قرار است بر روی آن نشسته و به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنند پس این راحتی باید اسباب آرامش را برای پرسنل به خوبی فراهم کند. انعطاف پذیری باید جزء جداناپذیر یک صندلی اداری باشد چرا که قابلیت عملکرد بهتری را برای فرد به همراه دارد.

قابلیت چرخش امکان حرکت راحت تر را در محیط ایجاد کرده و صندلی را کاربردی تر می کند. به دلیل اختلاف افراد در بلند قد بودن و یا کوتاه بودن از جمله الزامات یک صندلی اداری مناسب قابلیت تنظیم ارتفاع آن می باشد. فراموش نکنید که همواره توجه به نکات مهم در حراج صندلی اداری شما را از انتخاب  و خرید های نا به جا و اشتباه مصون می دارد.

ارزیابی جزئیات در حراج صندلی اداری

زمانی که در حراج صندلی اداری شرکت می کنید مطمئنا برای خرید اقلام اداری و صندلی اطلاعات لازم را از قبل کسب کرده اید. توجه داشته باشید که علاوه بر کسب اطلاعات پیرامون محصول مورد نظر باید حتما قبل از خرید، اقلام مورد نظر را مورد ارزیابی دقیق خود قرار دهید. مثلا توجه کنید که پشتی صندلی باید قابل تنظیم باشد و شکل انحنایی داشته تا از کمر و ستون فقرات به خوبی حمایت کند.

صندلی اداری

پاها باید به راحتی بر روی زمین قرار گیرند در غیر این صورت باید ارتفاع صندلی بر اساس قد شما تنظیم گردد. ارتفاع دسته صندلی برای بازو باید به اندازه ای باشد تا به شانه ها فشاری وارد نیاید. همچنین در حالت نشسته بر روی صندلی باید مرکز صفحه مانیتور به راحتی قابل رؤیت باشد. نشیمن صندلی نیز باید به اندازه کافی بلند باشد. بالشتک صندلی بهتر است که از فوم سرد تهیه شده باشد چرا که باقی مواد به سرعت خراب شده و کارایی اولیه را نخواهند داشت. 

موارد ذکر شده تنها اقداماتی است که به هنگام ارزیابی جزئیات در حراج صندلی اداری باید توسط خریداران عزیز مورد توجه قرار گیرد تا از خرید خود رضایت کامل را کسب کنند.

توجه به عرض و عمق در حراج صندلی اداری از جمله ملاحظات مهم به شمار می رود. به طوری که انحنای بکار گرفته شده در صندلی باید به شکل s باشد تا در هنگام تکیه دادن، گودی کمر محافظت شود. کفی و پشتی صندلی اداری اصولا باید از جنسی انتخاب شوند تا ایجاد تعریق نکرده و موجب چسبیدن لباس افراد به صندلی نشود. همچنین از مفصل گردشی خوبی برخوردار باشد تا افراد بذون نیاز به نیروی بدن خود بتوانند به تمامی قسمت های میز دسترسی پیدا کنند. پشتی صندلی باید از گردن تا لگن را تحت پوشش خود درآورد. 

عرض مناسب برای صندلی اداری بین ۴۳ تا ۵۰ سانتی متر می باشد. این مقدار باید به اندازه ای باشد تا بدن افراد را به خوبی پشتیبانی کند. عمق صندلی نیز باید به نحوی باشد تا فرد به راحتی با تکیه بر صندلی به انجام امور روزانه خود بپردازد طوری که فاصله میان پشت زانوها و صندلی بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر باشد. 

 

منبع:

http://www.faramin.com/%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

فرامین بازدید : 30 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

مبل اداری چهار نفره که به صورت یک ست تولید می شود، دکوراسیون منظم و مناسبی را ایجاد می کند. این مدل از مبلمان اداری ضمن ایجاد حس آرامش و راحتی در محیط کار برای پرسنل، محیطی راحت را برای مهمانان ایجاد کرده تا طی جلسات و نشست های طولانی مدت احساس خستگی نکرده و بدون استرس بر کار خود تمرکز کنند.

مبل اداری چهارنفره

سهولت در جا به جایی به سبب وزن کم، کیفیت بالای مواد به کار رفته، جدا سازی کفی های مبل برای شست و شو، وجود پروفیل و تسمه های چوبی برای استحکام بخشی بیشتر از دیگر ویژگی های مبل اداری چهار نفره به شمار می رود. خریداران می توانند روکش های مبل اداری چهار نفره را بر اساس سلایق خود انتخاب کنند، استفاده از روکش های چرم و یا پارچه های مختلف رنگی علاوه بر زیبایی، امر شست و شو را در هر زمان امکان پذیر می سازد.

از ویژگی های مبل اداری چهار نفره می توان به طراحی ساده آن اشاره کرد که قابلیت همخوانی با دکوراسیون های مختلف را دارد. مبل اداری چهار نفره علاوه بر استقامت بالا طوری تولید شده است که نیاز هر کاربری را به راحتی برطرف سازد.

چیدمان مبل اداری چهار نفره

چیدمان مبل اداری چهار نفره که از یک جفت مبل دونفره تشکیل شده را همگی می پسندند. این نوع چیدمان بسیار ساده، مرتب و شیک خواهد بود چرا که باعث می شود تعداد نفرات بیشتری از مبل استفاده کرده و به دور هم جمع شوند. این مدل از مبلمان برای فضاهای باز و گسترده بسیار مناسب به نظر می رسد. زیرا که به خودی خود فضا را تقسیم می کند. نا گفته نماند این سبک برای فضاهای کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب یک مبل دونفره به همراه دو مبل تک نفره نیز انتخاب مناسبی می تواند باشد. برای چیدمان ابتدا با یک مبل دونفره شروع کرده و سپس یک صندلی را در کنار آن قرار دهید. این سبک از رایج ترین مدل هایی است که می توان برای تجهیز یک اتاق از ان بهره برد. برای فضای کار خود صندلی با ابعاد مناسب انتخاب کنید و برای گوشه ها و کنار دیوارها از دیگر اقلام اداری که فضای زیادی را اشغال نکنند استفاده کنید. 

هنگامی که قرار کاری میان دو شرکت گذاشته می شود قاعدتا مدیران هر دو مجموعه در اتاق مدیریت گردهمایی خود را انجام می دهند که میزان نظم و قواعد اجرا شده در دکوراسیون و چیدمان به بازدهی مفید هر چه جلسات کمک شایانی خواهد نمود. کیفیت مبل اداری چهار نفره باید به گونه ای باشد که مهمانانی که در جلسه حضور پیدا کرده اند دچار خستگی و ناراحتی نشده و به راحتی جلسه را به اتمام برسانند.

انتخاب مبل اداری چهار نفره در اتاق مدیریت خود دارای ترفندهایی است که باید بدانید. مجموعه فرامین با دانش خاص کارشناسان خود در جهت آسایش مشتریان با ارائه خدمات چیدمان مبلمان اداری حامی مشتریان عزیز می باشد.

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87

فرامین بازدید : 25 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

میز اداری انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به میز مدیریت، میز کنفرانس، میز گروهی، میز کارشناسی، میز کارمندی و انواع کانتر اشاره کرد. ویژگی مهم میزها انجام راحت تر فعالیت های روزانه است. میز اداری یک از پرکاربردترین اقلام اداری در شرکت ها و موسسه های خصوصی و دولتی محسوب می شود. به عبارتی یک فضای کاری بیش از هر چیز دیگری احتیاج به تجهیز شدن با میز را دارد.

میز مدیریت اداری

برخلاف دوران گذشته امروزه میز اداری از طرح های کلاسیک قدیمی و ساده خارج و بصورت کاملا مدرن با طرح های نو و رنگ آمیزی های بسیار شیک و متنوع به مشتریان عرض می گردد.

تغییر نگرش سازمان ها به محیط کاری و دکوراسیون فضا سبب خلق سبک ها و مدل های جدید در میز اداری مدرن شده است. استفاده از انواع جدیدی از مواد اولیه مانند فلز و یا پلاستیک های فشرده به جای چوب از جمله تغییرات بزرگ در این صنعت بوده است.

 سبکی که انتخاب می شود نیز باید با زمینه ی شغلی شما در ارتباط باشد، برخی از مدیران علاقه ی زیادی به سبک های مدرن دارند و ترجیح می دهند دفتر کار خود را با مبلمان اداری مدرن تجهیز کنند اما برخی دیگر سبک های کلاسیک را ترجیح می دهند که این مدل ها اصولا سنگین و دارای رنگ های تیره می باشد. نحوه خرید میز اداری در انتخاب بهتر اقلام اداری بسیار تاثیر گذار است. انتخاب درست نیز، راندمان کار پرسنل را بالا می برد. بنابراین در هنگام خرید به کاربردی بودن میز اداری نیز دقت کنید چرا که میز اداری برای تمامی افرادی که در طول روز از آن استفاده می کنند کارکردی متفاوت خواهد داشت.

در نظر گرفتن نیازها در زمان خرید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه آیا یک میز کوچک که تنها به اندازه یک سیستم کامپیوتر جا داشته باشد برای کارمندان شما کافی است و یا باید فضای بیشتری را برای آنها فراهم کرد؟

اگر به دنبال خرید میز مناسب هستید به هنگام انتخاب سعی داشته باشید که فضای مورد نظر خود را به یاد بیاورید. اندازه میز اداری در اتاق شما بسیار مهم است، میزی که تمام محیط اتاق شما را پر کند و جایی برای دیگر اقلام نگذارد انتخاب مناسبی نمی تواند باشد. نوع کاربرد میز نیز بسیار مهم است، سعی کنید براساس نوع کاربرد میز خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید از اقلام سنگین بر روی میز استفاده کنید سعی کنید میز های محکم تری را خریداری کنید. گاهی برخی از افراد از میزهای اداری لوکس و سبک برای جای گذاری اجناس دکوری بهره می برند. از طرفی می توان گفت که انتخاب بهترین میز اداری برای محل کار، با توجه به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. امروزه وجود انواع مختلفی از میز های اداری در کارخانجات تولیدی معتبری همچون فرامین طیف وسیعی از انتخاب را برای مشتریان فراهم نموده که می توان راه گشای مناسبی برای بهترین خرید باشد.

 

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

فرامین بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

مبلمان اداری مدرن که با مواد اولیه جدید و در طراح های مدرن، مملو از خلاقیت و ایده های نو ساخته و به فروش می رسد، در سال های اخیر توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این مبلمان اداری مدرن که در طرح هایی با سبک نو تولید می شود، فضایی لوکس و زیبا در اختیارتان قرار می دهد.

میز مدیریت اداری

در فضاهای مدرن با توجه به اصول روانشناسی، رنگها گزینش می شوند. همچنین انتخاب رنگ در مبلمان اداری مدرن نیز بر اساس اصول روانشناختی فضاها و با توجه به زمینه شغلی می تواند متغیر باشد. رنگهای روشن و خاص دوری از انتخاب رنگهای تیره که مختص مبلمان اداری کلاسیک می باشد از ویژگی های انتخاب رنگ در مبلمان اداری مدرن می باشد، که حس جنب و جوش بیشتر، فضایی سرشاز از پتانسیل را به ارمغان می آورد.

سبک و مدلی که انتخاب می کنید باید بتواند تمامی فضاها را تحت پوشش خود دربیاورد. محل پذیرش و یا لابی، فضاهای اختصاصی، اتاق کنفرانس، آشپزخانه و ناهار خوری، میزهای کانتر منشی، فضای اداری پرسنل و... از جمله فضاهایی است که باید پوشش داده شوند. به طوری که برای تمامی فضاهای ذکر شده باید تجهیزات لازم را فراهم کنید.

مثلا کامپیوتر، اسکنر، کتابخانه اداری، فایلینگ، شلف های مدرن، تجهیزات صوتی و تصویری، نقشه های طراحی شده، صندلی های ارگونومیک و ... که شما را در سازماندهی بهر فضا کمک می کند. اینها تنها گوشه ای از نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری مدرن می باشد که نباید آنها را فراموش کرده و همواره در هنگام خرید درنظر بگیرید. 

خرید مبلمان اداری مدرن متناسب با نیاز کارمندان

برای خرید مبلمان اداری مدرن متناسب با نیاز کارمندان بهتر است که ابتدا لیستی از نیاز های پرسنل خود تهیه کنید. تعداد کامپیوترها، تلفن، اسکنرها و فکسو دیگر ابزار که برای نوشتن مورد نیاز است را در نظر بگیرید. انتخاب ملزومات ادری باید با ماهیت کسب و کار حرفه ای شما صورت پذیرد. به طوری که با یکدیگر همخوانی داشته باشند. برای نتیجه بهتر میتوانید از نظریات خود پرسنل نیز کمک بگیرید. این کار سبب برنامه ریزی بهتر رضایت شغلی بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده برای خرید مبلمان اداری مدرن متناسب با نیاز کارمندان بهتر است بودجه ی خود را تعیین کنید. بهتر است که گزینه های دیگری را نیز برای خرید و انتخاب مورد برررسی قرار دهید. مثلا از مدل و سبک های ساده تر خریداری کنید تا متحمل هزینه های کمتری شوید.

 میز اداری و حتی دیوارکوب های موجود در اتاق مدیریت، میزهای کانتر، صندلی اداری برای قسمت اتاق انتظار، انواع کتابخانه ها و کنسول ها همگی از لوازمی هستند که به عنوان مبلمان اداری به فروش می رسند. 

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86

فرامین بازدید : 24 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

هنگام خرید مبلمان ادراری مدرن چند موضوع قابل توجه است. مورد اول مرغوب بودن و مورد دوم قیمت مبلمان اداری مدرن. ابعادی که مبلمان اداری تولید میشود بر اساس فضای مورد نظر متفاوت است که این موضوع در تعیین قیمت مبلمان اداری مدرن موثر می باشد. چراکه بسته به اندازه هایی که معین می شود مواد اولیه بیشتر و یا کمتری مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمان اداری مدرن

در نتیجه به هنگام انتخاب باتوجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید به کیفیت کار توجه کنید. گاهی قیمت ارزان کیفیت کار تولید شده را ضمانت نمی کند. قبل از اینکه خریدی انجام دهید ابتدا حتما نسبت به کیفیت مواد اولیه بکار برده شده برای ساخت مبلمان اداری مدرن اطلاعات لازم را کسب کنید.

تولیدکنندگان مبلمان اداری نیز خود را قبل از هر اقدامی موظف به تعیین قیمت مبلمان اداری مدرن می کنند. چرا که عموما مشتریان قبل از خرید به دنبال لیست قیمت اقلام اداری مدرن هستند.

 قیمت مبلمان اداری مدرن در تهران

مدرن بودن یعنی به روز بودن و این امر ثمره خلاقیت است. استفاده از ایده های نو و خلاق برای طراحی و ساخت سبب تولید یک محصول مدرن می شود. مبلمان اداری مدرن نیز از این خصیصه به دور نیستند و شامل همین ویژگی می شوند.

مبلمان اداری مدرن و  خلاقیت دو امر جداناپذیر هستند که همواره در کنار یکدیگر در حال حر کت اند. همین عوامل که سبب گذراندن وقت بیشتر برای تولید یک محصول می شود سبب بالا رفتن قیمت تمام شده کالاها است. هر چه طراح ایده هایی نو با خلاقیت بیشتری را برای خلق یک اثر بکار ببندد پس هزینه بیشتری نیز برای تهیه آن محصول باید پرداخت شود. امروزه قیمت مبلمان اداری مدرن در تهران بسته به برندی که از آن خریداری می کنید متفاوت خواهد بود.

مبلمان اداری مدرن متناسب با فضای اداری که قصد دارید آن را دیزاین کنید می تواند بسیار متفاوت باشد وجود ماکت ها از محصولات که در شلف هاو قفسه های مدرن قرار گرفته باشد، تابلوهای طراحی که در راستای زمینه فعالیت شرکت، می توانند روحیه کلی یک مجموعه را به خوبی تغییر داده و علاوه بر آن حرفی برای گفتن با مخاطبان داشته باشد.  

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86 

فرامین بازدید : 19 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

آشنایی کامل با خصوصیات تولیدات مبلمان اداری از ویژگی های یک نمایندگی فروش مبلمان اداری موفق به شمار می رود. دریافت نمایندگی فروش مبلمان اداری خود دارای قوانینی است که در هر مجموعه تعیین می گردد. با توجه به این دستورات هر فردی می تواند دریافت نمایندگی فروش مبلمان اداری را داشته باشد. در این میان برخی از ویژگی ها و خصوصیات در رسیدن به یک کسب و کار حرفه ای و موفق بسیار حائز اهمیت می باشد.

میز کارشناسی اداری

از جمله این خصوصیات می توان به آشنایی با ویژگی های تولیدات مبلمان اداری، تسلط بر فنون علم مذاکره به هنگام فروش، تعصب نسبت به محصولات مبلمان اداری، و همچنین آشنایی با تکنولوژی و تجهیزات تولید مواد اولیه و... را می توان اشاره کرد.

 نمایندگی فروش مبلمان اداری مدرن

به هنگام مراجعه به نمایندگی فروش مبلمان اداری مدرن چند نکته حائز اهمیت است که باید آنها را به خاطر داشته باشید تا تجربه مفیدی از خرید را کسب کنید. توجه کنید که نور در فضاسازی مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  از این سو انتخاب رنگ های روشن علاوه بر ایجاد شادابی، به دلباز به نظر رسیدن محیط اداری بسیار کمک خواهد کرد.

مبلمان اداری مدرن باید ترکیبی از بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد در کنار طراحی خلاقانه و جدید باشد. فضایی که برای جلسات و همایش های گروهی مهم در نظر گرفته می شود به دلیل بهره وری بالا باید از لحاظ نیازهای تکنولوژکی و ارتباطی مورد بررسی قرار گرفته و بهترین محصولات مدرن در خدمت آن درآید. 

نمایندگی فروش مبلمان اداری کلاسیک

امروزه برخلاف نظریات اکثر افراد؛ برخی به دنبال نمایندگی فروش مبلمان اداری کلاسیک برای تجهیز فضای اداری به سبک کلاسیک هستند. وجود نمایندگی فروش مبلمان اداری کلاسیک مجموعه فرامین در اقصی نقاط کشور کار انتخاب را برای همگان سهل نموده است.

اما چند نکته برای دانش بیشتر الزامی است تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. مبلمان اداری کلاسیک برای داشتن یک دیزاین شیک و خاص بهترین انتخاب است که می تواند هم بر شما و هم مخاطبان اثری مثبت بگذارد. اغلب افرادی که دارای کسب و کاری خصوصی هستد خود را لایق مبلمان اداری لوکس و کلاسیک می دانند.  

منبع:

http://www.faramin.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 671
  • بازدید کلی : 2,403